Deka č. 5 - medvědi a proužky

Někdy v červenci vznikla tato deka. Pro kamarádku mojí kolegyně, které se narodila dcera. Tak jsem se mohla vyřádit s růžovou. Samozřejmě decentně, cukrovou vatu mám ráda jen na pouti ;)

Puntíky, kapky, medvědi, deštníky a proužky

120 x 120 cm. Nejradši bych na ní ležela sama ;)

Tentokrát jsem puntíky zkusila nahradit proužky. A musím říct, že to dece prospělo. Trochu mě mrzí, že jsem ji fotila na poslední chvíli, takže fotky nic moc.
Hlavně že se líbila :)

Přední strana barevná

Zadní strana pruhovaná

Zabalená na cestu

Komentáře

  1. Polezenicko a zachumlanicko, jak se patri! Krasne dny <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:* Zachumláníčko s pečeným čajem. Chtělo by to trochu tepla nebo větší zimu, letos jsem zase nepřipravena ;) Měj se krásně :*

      Vymazat

Okomentovat