Pro mimi, aneb deka č. 1

Včera jsem dokončila deku a ještě horkou ze stroje darovala kamarádce, které se nedávno narodilo miminko.

přední strana barevná, zadní strana béžový puntík

Historie deky je dlouhá a se spoustou nečekaných zvratů. Zvířátkové látky cestovaly do Anglie, potom letěly zase zpět a deka, která měla vznikat asi 14 dní byla hotová za 2 dny.

120 x 120 cm nebo také 6 x 6 čtverců
puntíky kam se podíváš


Byla to výzva, nikdy jsem nic takového nešila (pokud nepočítám zavinovačku pro panenku).
Moje milá E., která zvládne vše do čeho se pustí, řekla, že to zvládnu a mě nic jiného nezbylo. Připojila pár dobrých rad a poslala mě bojovat. Byl to boj, potila jsem krev, ale vyhrála jsem. Stačilo jen překonat strach a pustit se do toho. A stálo to za to :)
Líbila se a to byla ta nejkrásnější odměna. Ještě dnes jsem dojatá (z miminka, z radosti, nevyspání,...). Děkuji E., bez tebe bych to nikdy nedala <3

Komentáře

  1. Deka je nádherná! Skvelá práca :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Zbytečné pochybnosti a obavy!!! ;) neměla jsem proč pochybovat, že by si to nezvládla;) když chceš, všechno de, sama si lepší švadlenka než já! <3 deka je přenádherná a určitě nadělá a zažije ještě spoustu radostí v životě:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš jednu vlastnost, kterou já postrádám - nebojíš se improvizace - a pak tě nezastaví nic ;)

      Vymazat
    2. Myslíš hlavou proti zdi? ;) že bych byla beran? ;) Kdo se boji, nesmi do lesa a 2x měř a jednou víš co;) Nepochybuj o svých schopnostech, prostě dělej co tě baví!

      Vymazat
  3. Je nádherná, barevná a veselá:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat